10. 11. 2015

Další softshellové kalhoty

Ušila jsem další kalhoty.

Tentokrát je to softshell bez vnitřního fleecu, ale je podšitý úpletem.
Nehřeje tolik, na tohle podzimní počasí je dobrý.
(Vodní sloupec:10000 mm, prodyšnost:3000 g/m2/24hod)

Zvolila jsem kontrastní prošití jinou barvou nitě, nějaké ty stužkové holčičí ozdůbky, zatím bez reflexních nažehlovaček.

Softshell jsem měla doma dlouho.
Při brouzdání netem světem jsem byla překvapena kolik barev se dá objednat.
Tenkrát dávno byla k dispozici snad jen černá a červená :(

Kalhoty si modelka oblíbila, původně jsem je chtěla prodat, ale asi mi to neprojde.
Jsou mírně delší, ale vzhledem k tomu že jsou dole užší, zastaví se na botě a necourají po zemi.
Náplet je vyšší, dá se v půlce přehnout.










Ještě bez modelky





A pár detailů





Střih: Ottobre
Látka: nějaký eshop, dávno tomu :(